Velkommen som sponsor til Lysets dag 2024
Lysets dag er årets viktigste konferanse innen lys og belysning.
Onsdag 13. november fra kl. 14 samles bransjen for å se og vise frem det beste innen lysdesign og belysningsprodukter.
Sted for konferansen er, som i fjor, Vulkan Arena i Oslo.
Vi er avhengig av sponsorer for å gjennomføre en så stor og faglig interessant konferanse, samt for å holde deltakeravgiften lavest mulig. Vi håper dere ser fordelen med å være tilstede som samarbeidspartner på Lysets dag i november. Vi har snakket med flere lysdesignere, som vil være tilstede, og de sier det er interessant å se produkter i forbindelse med en slik konferanse. Det å få sett og snakket med flere leverandører gjør at de sparer tid i en hektisk hverdag.
Konferansen i år har tema “Lys i livets faser”.
Program
Dette er en kveld der Lyskulturs tverrfaglige nettverk møtes til kunnskapsutveksling, faglig påfyll og kåring av de siste års beste belysningsprosjekter. I år blir det også utdeling av Nordisk lyspris.
Målgruppe for konferansen er alle som er opptatt av og interessert i lys og belysning.
Det er mulighet for å bidra som sponsor 3 ulike måter:
HOVEDSPONSOR
Vi har en plass åpen for å være hovedsponsor.
- Stor logo i all vår markedsføring av Lysets dag: Invitasjon, magasinet Lyskultur, nettsiden og SOME.
- Stor logo på scenen mellom foredragene.
- Stor logo på innvendige og utvendige skjermer på Vulkan Arena, under arrangementet.
- Gratis deltakelse for 2 personer på Lysets dag, inkl. lunsj og middag.
- Takk i velkomsttale.
- Egen roll-up i konferansesalen.
- Standplass i Pokalen bar. Registrering og matservering før konferansestart og pauser, samt aperitiff foregår i dette området.
(Pris: Kr. 50 000,- Man må være medlem for å være hovedsponsor.)
I 2024 er GLAMOX hovedsponsor.
SPONSOR MED STANDPLASS
Dette er inkludert:
- 1 gratis deltaker på Lysets dag, inkl. lunsj og middag.
- Logo i all vår markedsføring av Lysets dag: Invitasjon, magasinet Lyskultur, nettsiden og SOME.
- Logo på scenen mellom foredragene.
- Logo på innvendige og utvendige skjermer på Vulkan, under arrangementet.
- Standplass med konferansebord 50x120cm, i Pokalen Bar. Registrering og matservering før konferansestart og pauser, samt aperitiff foregår i dette området.
- Takk i velkomsttale.
- Egen roll-up i konferansesalen.
Pris: Kr 35 000,- for medlemmer Kr 40 000,- for ikke-medlemmer.
ROLL- UP
Dette er inkludert:
- Plassering av egen Roll-up i Pokalen Bar. Registrering og matservering før konferansestart og pauser, samt aperitiff foregår i dette området.
- Liten logo i vår markedsføring.
- Liten logo på scenen mellom foredragene.
- Liten logo på innvendige og utvendige skjermer på Vulkan, under arrangementet.
- Takk i velkomsttale.
Pris:
Kr 9 000,- for medlemmer Kr 14 000,- for ikke-medlemmer.
All bevertning foregår i utstillingsområdet som i år er i Pokalen bar.
Her vil det være registrering og matservering i forkant, og begge pauser (2 x 30 min) samt aperitiff foregår i dette området.
Vil du være sponsor? Send en e-post til post@lyskultur.no