Årsmøte 2023

Facebook Twitter LinkedIn Email

Torsdag 23. mars var det duket for Lyskulturs Årsmøte for sitt 86. foreningsår. Årsmøtet avholdes hvert år innen 1. mai. Her fastsettes årsberetning, regnskap, revisjon og budsjett, samt valg av styremedlemmer, medlemmer til Norsk Lysteknisk Komité og Informasjons- og Kompetanseutvalget.

16 personer hadde tatt turen til våre lokaler på Lysaker Brygge, mens 25 fulgte møtet digitalt. På årsmøtet tok Lyskultur viktige beslutninger som angår foreningens retning og arbeid som skal gjennomføres i løpet av året.

Årsmøtet var en god start på forretningsåret, og alle sakene som ble gjennomgått ble godkjent. Lyskultur har et spennende år foran seg, med høy aktivitet, og mange spennende prosjekter og arrangementer på agendaen.

I april kommer Lyskultur til å sende ut en medlemsundersøkelse, og vi oppfordrer alle medlemmer til å svare på den. Dette vil bidra til at Team Lyskultur kan utvikle mer tilpassede medlemstilbud. Vi ønsker å knytte oss nærmere medlemmene våre, og vi kommer gjerne på besøk til dere. Ta kontakt med en av oss, så kan vi avtale et møte.

Videre ønsker vi å takke alle som trer av fra styret, IKU og NLK, og samtidig ønske nye bidragsytere velkommen. Vi takker også alle som deltok på årsmøtet, og bidro til en fin start på forretningsåret!

Les mer om Lyskulturs styre

Les mer om Norsk lysteknisk komité

Les mer om Informasjons- og kompetanseutvalget

Les mer om Lyskulturs Regionale grupper

Les mer om Valgkomitéen

Meld deg på Lyskulturs nyhetsbrev

Vi deler jevnlig fagartikler, nyheter om våre events, kurs og magasiner. Meld deg på vårt nyhetsbrev og få dette rett i innboksen!